niedziela, 27 listopada 2011

Koniec weekendu . ;/

A tak fajnie się zapowiadało, weekend, Andrzejki i wgl.
A tu nic, chora jestem i nigdzie nie byłam . No szkoda . ;/

Ale zacznijmy od początku, weekend minął i jak 'z bicza strzelił' . Mhhmmm . Szybko i boleśnie, bo muszę leżeć w łóżku . Oł noł . Nie lubię jesieni, bo te zminany pogody mnie wykańczają. Jak nie ból głowy, to kolany, albo zaraz jestem chora . No koszmar . ;/

Fajnie by było, gdyby nadeszła już ta zima. Uwielbiam, love ♥ .



Nie wiem dlaczego, ale poprostu kocham . Mogłabym godzinami o tym gadać, ale nie będę was tym zanudzać. ;)
Wszyscy mówią, że mam bzika na punkcie zimy, ale jak tu się nia zakochać w takim naturalnym pięknie . ♥ . ♥ . ♥ .



A no właśnie, my w szkole mymy takie trochę Mikołajki i mam zrobić paczkę koleżance i wogóle nie wiem co jej kupić (paczki są w zakresie 15-25 zł). Jakoś tak nie za bardzo ze sobą gadamy i ciężko mi coś wymyślić .

Może wy pomożecie.!?!?!
Bardzo proszę . ;** ♥ .

6 komentarzy:

  1. U nas dopiero bd losowanie i sama nwm co kupie ;x
    Zdrowiej szybko ;***
    noo jutro niestety buda ;cc

    OdpowiedzUsuń
  2. mimo że pogoda byłą piękna na prawdę jakiś zły dzień miałam. A dziękuje ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. Moge powiedziec tylko tyle, ze nie masz czego zalowac spedzajac weekend w domu! Ja przezylam najgorsza impreze mojego zycia! na prawde zazdroszcze Ci, ze siedzialas w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrowiej ;)
    Kup coś co koleżanka lubi. W sumie to też mam ten sam problem, bo nie mam pojęcia co kupić..

    OdpowiedzUsuń

Podoba ci się post ?!
Dodaj komentarz, napewno się odwdzięcze . :)
Masz ochotę zaobserwować?
Napisz, a zrobię to samo . :)