poniedziałek, 21 listopada 2011

Dzionek .;)

Taaak dziś był dzień na wariackich papierach, bieganina zastępstwa i wgl.

No jak zwykle dzień zaczynał się monotonnie. ;/  Na początek Informatyka, (lub jak my to mówimy TI) i tworzenia strony w gimpie i HTML-u.
Ale, ze byłam sprytniejsza to zrobiłam w domu i wysłałam sobie na poczte. Haha . Pomysłowo . ;D
Jestem orginalna i tyle .;P
Później dwa angielskie, czy już mówiłam, że tego nie nawidzę.?!?!

Pewnie tak powtarzam to codziennie ;D

I na koniec dodam, że 5 i 6 miałam zastępstwa, bo na 7 mieliśmy religie.
I takie dno, bo na ostatnia lekcję musieliśmy czekać, połowa klasy uciekła, ale ja jako 'kujonuś' zostałam.


Ale też było git . ;D
Tak dnie i noce spędzam w książkach.?!!?

Nie noo żartuję, tylko dzisiaj, bo jutro poprawa z bioli.
A w środę sprawdzian z chemii jeszcze gorzej.
Chociaż nie, bo tak właściwie to lubię chemie.
To wszystko jest takie proste.

Ah.. Trzeba wziąć się za naukę.

A tak wgl to lubicie biole.??

Bie . Klik .;*** .

3 komentarze:

Podoba ci się post ?!
Dodaj komentarz, napewno się odwdzięcze . :)
Masz ochotę zaobserwować?
Napisz, a zrobię to samo . :)