poniedziałek, 24 października 2011

Nie cierpię poniedziałków . !

No dziś poniedziałek..
Szkoda już po weekendzie. ;(

I jeszcze dzień rozpoczęłam od informatyki. Porażka. Praca w gimpie. Ja tego nie ogarniam.! Tworzenie stron internetowych to porażka.! Bynajmniej u mnie. ;( Jeszcze na zaliczenie stwożenie własnej strony. No nie.!!
No nic trzeba przeżyć.!
Następnie trzy lekcje na spotkaniu Szlachetnej Paczki. Uff już lepiej. Wykład ciekawy. No i zostałam wolontariuszką. ;D
Póżniej polski - mitologia. Uwielbiam to, ale samo to, że muszę iśc na polski to juz jej nienawidzę. ;( Ale trzeba żyć dalej.
Później religia. No wkońcu lajtowa lekcja. Luzik. Ksiądz spoko więc tylko siedzieć. ;D
I wkońcu do domku. Choś zapewne będę siedzieć z nosem w książkach jak to zawsze. Albo nauka albo nie przeżyjesz w LO. No spoko całe popołudnie romans z biologią. Też da się przeżyć.

No wkoncu sciągnęłam gimpa. Uff poćwiczę trochę. ;D

No to pa i dziękuję.!

1 komentarz:

  1. Też nie lubię poniedziałków :/ Ja to dzień zaczynam od matmy :/

    x-dreams-come-true-x.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Podoba ci się post ?!
Dodaj komentarz, napewno się odwdzięcze . :)
Masz ochotę zaobserwować?
Napisz, a zrobię to samo . :)